ID: 37337
Omschrijving
Heel erg goed SOHO Twinbasspedaal !!
Loopt heel erg soepel : 65 euro
Verder al een goed lopend basspedaal voor 20 euro
Pearl Basspedaal met ketting etc. 40 euro
Tama ook goed : 35 euro
Allemaal prima pedalen voor lang plezier !!
Sturen doe ik ook
Willy Ebbers, Terborgseweg 41 Silvolde.
Tel. 0315.327586 of 06.83600547
Loopt heel erg soepel : 65 euro
Verder al een goed lopend basspedaal voor 20 euro
Pearl Basspedaal met ketting etc. 40 euro
Tama ook goed : 35 euro
Allemaal prima pedalen voor lang plezier !!
Sturen doe ik ook
Willy Ebbers, Terborgseweg 41 Silvolde.
Tel. 0315.327586 of 06.83600547