De gratis Advertentie site van Hoorn en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Hoorn en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Kleding | Dames
  3. Grote Maten
ID: 35926

twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL

twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL
twaalffff NIEUWE shirts. pakket 7. maat XL

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

patricia haar goedkoopjes
Adres: Doesburg
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
hallo beste mensen.... dit zijn shirts meestal met driekwart mouw. maar ik kan dat niet zetten bij de mouwlengte. dus ik schrijf het hier even. er zitten een paar nieuwe bij. en een paar als nieuwe. maar ik ga schrijven als nieuw. de shirts zijn niet al te dik. zijn lekker om nu mee aan te lopen. het zwart is nog erg mooi. maar is erg moeilijk te fotograveren.

bieden maar!!
er komen nog wel verzendkosten bovenop Uw bod.

ik ben geen winkel.... dus komen passen kan niet.

kijk ook eens naar mijn andere
advertenties....

alles is bij mij of NIEUW. of zo goed als NIEUW.
zelf word ik ook niet graag bedonderd met \"troep\".

groetjes en bedankt voor het kijken naar mijn
advertenties, of kopen bij mij. patricia

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy