ID: 37567
Omschrijving
Doordat ik meer bas ben gaan spelen staat dit mooie apparatuur stof te happen. Erg jammer. Alles is echt nieuw. Ik houd het eigenlijk graag gewoon bij mij ts-9 met dunlop wah als ik de gitaar bespeel.
Samen of als losse componenten te koop. Dan zou u mij even moeten berichten en dan komen wij er samen vast wel uit!!
Samen of als losse componenten te koop. Dan zou u mij even moeten berichten en dan komen wij er samen vast wel uit!!