ID: 40155
Omschrijving
Zo goed als nieuwe winterjas/ tussenjas/ gewateerde jas van Miss Etam in de kleur donker groen, maat XXL/46
Tijdens deze winter gekocht, maar door veel afvallen is hij mij te groot geworden jammer genoeg. Het is een prachtige jas van goede kwaliteit en is dan ook nergens kapot of versleten.
Ophalen in Westerbork of verzenden, verzendkosten koper.
Tijdens deze winter gekocht, maar door veel afvallen is hij mij te groot geworden jammer genoeg. Het is een prachtige jas van goede kwaliteit en is dan ook nergens kapot of versleten.
Ophalen in Westerbork of verzenden, verzendkosten koper.